Benidorm tja

22 april 2022 - Benidorm, Spanje

Vandaag aangekomen in het beroemde Benidorm, na een hele vlotte fietstocht. We kwamen al om 12 uur aan en we konden al inchecken. Nadat we de spullen op de kamer hadden gelegd en makkelijke kleding aan hadden getrokken gingen we de stad in om te winkelen en wat te gaan eten. Nou….wat een verschrikkelijke drukte hier zeg phhhh. Je kon over de koppen lopen zo druk. Het leek wel kermis in de goede tijd.

Over de koppen …….

Muziek, overvolle winkels, teveel mensen overal en heel veel oude, dikke mensen 😂 wat een ongemakkelijke bedoeling in deze stad. Gelukkig vonden we, buiten het centrum en de drukte, een heel leuk visrestaurant waar je je eigen vis uit mocht kiezen en dan bereiden zij de vis, super vers en zalig.

Visrestaurant

Vanavond eten we yoghurt en wat nootjes, goed voor de lijn. We zijn benieuwd wat deze fietstocht, nootjes en yoghurt aan ons gewicht heeft gedaan 😬.
Hotel Rosabel

Hotel Rosabel

1. Paco:
    22 april 2022
    Ostia, dat ziet er toch weer lekker uit. Onbegrijpelijk fenomeen dat Benidorm. Nou, jullie hebben het er bijna op zitten. Proficiat hoor met zo’n mooie tocht👍🤗👏
  2. Frans:
    22 april 2022
    Benidorm lijkt mij de hel maar goed , gelukkig hebben jullie iets leuks gevonden om te eten …😏🧐. Vlug achter je laten en vergeten …
  3. Emelie Mennes:
    22 april 2022
    Wordt waarschijnlijk nog drukker in Benidorm jullie zijn voordat de meivakantie los gaat gelukkig weer weg.
    Geniet met mate van de nootjes .
  4. Michael:
    24 april 2022
    Daar wil je toch niet komen 🤣🤣