Zonovergoten dag☀️

16 april 2022 - Mazarrón, Spanje

Het weer was heerlijk vandaag, strak blauwe lucht en zon.

De tocht vandaag was maar 39 km dus dat is een makkie. Er zat wel nog een flinke bergkam tussen dus er moest wel weer flink op de pedalen gestaan worden.BergkamPittig maar eenmaal boven konden we voldaan genieten van het uitzichtOp de topUitzicht Mazarronen kwamen we tot de conclusie dat het toch wel heel goed is dat we het weer hadden geflikt, ook al zagen we er als een berg😉 tegenop. Zie video.
Hierna daalde we lekker af en genoten van de prachtige omgeving en een kopje koffie. Koffie
Aangekkmen in Mazarron hebben we lekker geluncht op het gezellige pleintje bij het hotel. Lunch hotel CostaHet was weer een fijne dag!
Hotel Costa

1. Tineke en Dick:
    16 april 2022
    Ben gewoon even stil, jullie hebben lekker geklommen, prachtige omgeving en zeker een leuk eindpunt. Wat zullen jullie genieten. Hier 1 voordeel, wij hadden vandaag ook mooi weer, maar het blijft Zoetermeer 😂😘