Laatste fietsdag

24 april 2022 - Rótova, Spanje

Helaas de laatste tocht van Moraira naar huis. We stonden al vroeg in de startblokken, omdat we “de stal” roken.
Heerlijk weer en 58 km te gaan.

Route naar huis

Helaas met een pittige tegenwind dus waren het met recht de laatste loodjes. Aangekomen in Rotova werden we enthousiast verwelkomd door Frans💋en de honden. Zie video.

Wat een fantastische trip is het geweest. Ik kijk er met heel veel plezier terug. De prachtige natuur en verbazingwekkende  bergkammen. Wat enorm indrukwekkend en wat voel je je soms klein bij die reusachtige rotsen.
Samen met Inge deze reis te maken was ook zeer geslaagd.

Proosten op de fijne reis

Ongelooflijk gezellig en het klikten prima. We vulden elkaar prima aan; zij wilde altijd een hele fles wijn maar dronk maar 2 kleine glaasjes en ik dronk dan maar de rest, perfect geregeld, toch. 😉

We hebben vaak dubbel gelegen van de lach waarom wisten we zelf soms niet. 😂
Samen na de soms vermoeiende fietstocht lekker gebinged watch of een spelletje gespeeld.

Kortom hartstikke leuk en zeker voor herhaling vatbaar.
We denken al aan een rondje Ibiza. 😎

Rondje Ibiza

Inge hier: weinig foto’s onderweg gemaakt omdat we een beetje aan een tijdschema zaten. We zouden om 14.30 uur gaan lunchen met Frans alias Paco in Oliva. Dus het tempo zat er in maar mijn benen konden bijna niet meer de pendalen bedienen. En de wind maakte het er niet makkelijker op.

Inge

Tijdens de koffiestop werd mijn aandacht getrokken door een paar papegaaien, het ‘koppie krauw’ werd al snel beantwoord doordat ze alle vier naar mij toe kwamen en we gezellig stonden te kletsen…..oeps teveel tijd verloren dus snel weer doorfietsen naar Rotova. Onthaald door Paco en de hondjes zijn we in de auto naar het restaurant gegaan waar we geluncht hebben. Voldaan en heel moe kwamen we weer thuis aan en hebben ons weer fatsoenlijk gemaakt want ik kan je vertellen, na 3,5 fietsen leken we een beetje op de vrouwelijke vorm van Robinson Crusoe 😉. Daarna heerlijk in de tuin gezeten. Nu ons blog vullen en slapen.

Deze fietsvakantie was geweldig. Ik ben nu ruim een maand in Spanje en wat heb ik genoten. Frans en Marion zijn zo gastvrij en het voelt als thuis. De reis is erg goed gegaan samen, ieder had haar taken, Marion was de baas over de route en ik beheerde de pot, goeie deal.
We zijn rijk gevuld met leuke verhalen en dit is zeker niet onze laatste reis😎.

Wij hebben ook erg genoten van de aanmoedigingen van de achterblijvers, heel erg bedankt 😘.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Frans:
    Trots op jullie dames …💪😘😎
  2. Giovanna Wouters:
    24 april 2022
    Lekker bijna weer thuis, ook fijn!
    Op naar de volgende mooie en leuke reis
    Kus
  3. Marion en Sijmen:
    24 april 2022
    Goed gedaan ladies, wat een mooie ervaring!
  4. Barry en Fred:
    24 april 2022
    Wij willen jullie bedanken voor de uitgebreide reisverslagen en waren iedere dag weer verrast van de mooie verhalen, foto's en leuke video's. Wat hebben jullie een prachtige tijd gehad. Het was een hele onderneming met het plannen van de routes en bespreken van de overnachtingen, Fantastisch, we zijn wel blij dat het samen zo goed ging en jullie weer heelhuids zijn. thuisgekomen. Laten jullie maar lekker verwennen door Frans en Paco!!
  5. Ria Hendriksen:
    24 april 2022
    Mooi hoor om dit te kunnen doen ! Chapeau!
  6. Marga Spiering:
    24 april 2022
    Unieke reis. Gelukkig veilig thuis. Home sweet home.
  7. Paco:
    24 april 2022
    Ik heb er maar één woord voor:🥂
  8. Michael:
    25 april 2022
    Knap gedaan dames! En wat een belevenis.
  9. José:
    25 april 2022
    Mooie reis en ervaring meiden!
  10. Paco & Pip:
    25 april 2022
    Mooie reis hebben jullie gemaakt en op naar de volgende!!
  11. Tineke en Dick:
    In 1 woord SUPER !
    In zoetermeer hebben we genoten, van alle verhalen en de bijbehorende beelden. Als jullie dit nog is gaan doen willen wij graag weer meereizen. Jullie zijn heerlijk gezelschap. Frans zal weer een gelukkig man zijn dat jullie weer heel en gezond thuis zijn.
    Hopelijk tot snel, en dames, nogmaals, enorm dank 😘😘😘
  12. Joke Hellendoorn:
    26 april 2022
    Weer thuis na een fantastische fietstocht door Andalusië. Vond het bijzonder leuk jullie te kunnen volgen en op deze manier mee te “fietsen” door het prachtige landschap. Nu lekker uitrusten en Frans weer blij dat jij heelhuids thuis bent gekomen. Je droom is volgens mij uitgekomen en waar gemaakt. Je bent echt een kanjer Marion.
    Groetjes Joke
  13. Margret Steenbakker:
    26 april 2022
    Wat een mooie reis hebben jullie gehad. Petje af voor jullie hoor!
  14. Ig:
    27 april 2022
    Nou stoere dames, wat een avontuur zij jullie op diverse vlakken aangegaan! Grote klasse en geniet van de herinneringen👌