Moraira

23 april 2022 - Moraira, Spanje

Het weerbericht had aangegeven dat het zou regenen tussen 8 en 10 uur. Alles kon op het gemak deze ochtend want we zouden na de regen vertrekken, was ons plan. Maar de regen bleef uit en vertrokken we na ons ontbijt 37 km noordwaarts langs de kunst naar Moraira. De route was pittig met flikse wind en hoge bergen.

Berg tussen altea en calpUitzicht

Tussen Althea en Calpe ligt een behoorlijke pukkel maar met onze sixpack en benen als kabels was dat voor ons een peulenschil 🤓.

Berg AltheaUitzicht

In Calpe een kopje koffie gedaan en het laatste stukje fietsten we langs de kust richting Moraira. Bekend terrein voor mij, want de afgelopen jaren was ik daar veel te vinden in het huis van Mick (onze zoon). Het was prachtig, de zon begon te schijnen en het werd zelfs warm. Tussen de middag een kleine lunch genomen bij El Portet, een geweldig leuk tentje in een kleine baai bij Moraira.

El portet

Ingecheckt bij ons hotel Casa Lili, wat ook een restaurant is en waar we ook vaak gingen eten want ze hebben daar heerlijke sushi. Dat staat vanavond op ons menu, jammie. Vanmiddag nog wat gewinkeld in Moraira maar we merken dan onze benen niet veel meer aan kunnen.

Morgen onze laatste route naar huis 🏠 Met een dubbel gevoel, blij want we zijn echt moe maar balen want dat betekent einde van deze fantastische reis. Nog maar even goed genieten 🥰

Hotel Casa Lili

Hotel Casa Lili

1. Frans:
    Leuk
  2. Paco:
    23 april 2022
    Maar goed dat jullie een dag later thuis komen want hier stond de hele dag een enorme wind. De ligstoelen zijn zelfs het zwembad ingewaaid!😱 Maar wel weer een prachtige route bij jullie. Nu lekker slapen en morgen naar huis. 👍💋
  3. Inge:
    23 april 2022
    Alles toch wel opgeruimd Paco, want morgen willen we wel op een schoon bedje aan het zwembad liggen ⛱ met een verdiende 🍹🤗😘
  4. Ingrid Hest:
    23 april 2022
    Het was een fantastische reis! Ik heb genoten van jullie verhalen! Goede reis naar huis !
  5. Marga Spiering:
    23 april 2022
    Ahh..jullie kunnen terug kijken op een hele mooie reis. Top gedaan !!
  6. Paco:
    23 april 2022
    Haha, alles gesopt en de boodschappen gedaan. Als jullie aankomen douchen en dan aan de borrel. 🍷🤗👍
  7. Julia Wouters:
    Home sweet home!
  8. Michael:
    Laatste loodjes! 😁
  9. Emelie Mennes:
    24 april 2022
    Wat leuk dat wij jullie avontuur hebben kunnen volgen. Dankjewel .
    En wat hebben jullie een prachtige fietstocht gedaan 👏👏
  10. Els:
    Waren mooi tocht 👏. Geniet van jullie laatste dag 😘
  11. Natascha:
    Knap gedaan hoor!
    En elke blog erg leuk om te lezen en de foto's te zien!
    Groetjes Natascha
  12. Tineke en Dick:
    25 april 2022
    Wat ziet deze rit er weer prachtig uit, is Moraira echt zo mooi. Helaas hebben wij tot nog toe nooit meer van Spanje gezien als Barcelona. Ik vermoed dat dit wel is moet veranderen. Dank aan jullie als inspiratiebron. 😘 en wel thuis
  13. Marion Mennes:
    25 april 2022
    Dank je Tineke en Dick, kom maar snel eens langs om het prachtige Spanje te bewonderen!
  14. Tineke en Dick:
    25 april 2022
    🙏🏼 ga eerst de grote Frans weer even hier zien, en dan hoop ik dat we via Valencia jullie stulpje kunnen bewonderen. Lijkt me heerlijk om jullie weer is te zien, in jullie mooie Spanje 😘