40 km doodlopende routes!

3 februari 2022 - Valencia, Spanje

Marion:
We hebben een route uitgezocht met een flinke klim en afdaling.

FietsrouteHet klimmen was goed te doen, helaas hield toen de weg op, bedankt Komoot😡, zelfde weg terug dan maar en met een omweg naar Gandia gefietst.Jammer, morgen beter.

Inge:
Tja dan maak je de avond voordat we gaan fietsen een leuke route in Komoot en tja zoals Marion al vertelde….dan loopt de weg, na een fikse klim, dood grrrrr.

We hebben het goed gemaakt met een lekkere lunch hihi

Lunch

Al met al een mooie route gefietst.
Dit is mijn laatste weekje en dan kom ik pas weer eind maart terug om onze reis door Andalusië te maken. Ik ben benieuwd!
Ons doel is vooral genieten en niet om de route van 4,5 week te halen, liefst wel natuurlijk maar we leggen geen druk bij onszelf neer. We gaan genieten en dan komt het vanzelf wel goed!

1. Joep:
    6 maart 2022
    Leuk hoor. Het filmpje is ook mooi. De omgeving is daar inderdaad prachtig.
    (Een keer in Duitsland met Komoot gefietst. Ik had constant ruzie met die app en kilometers om gefietst. De knooppunten zoals in Nederland zie je helaas nergens anders.)
  2. Marion Mennes:
    6 maart 2022
    Ja idd, Komoot laat je soms wel in de steek. Gelukkig hebben we Google Maps en een geheel beschreven route bij ons voor Andalusië
  3. Emelie Mennes:
    Hoi erg leuk hoor. Veel plezier bij de volgende tour . Hier ook weer een👍
  4. Ingrid Hest:
    6 maart 2022
    Nou dat wordt vast een geweldig avontuur straks ! De filmpjes die ik nu al gezien heb zijn veel belovend ! Veel plezier!
    Ingrid
  5. Inge:
    6 maart 2022
    Het wordt een spannend avontuur voor mij
  6. Patty:
    6 maart 2022
    Och laat je niet hinderen door (kleine) onverwachte tegenslagen. Jullie zijn bullitproof hoor!