50 km Bonestar - Oliva

Marion

Fietsroute Oliva

Leuk, Inge is er weer.

We gaan weer flink aan de slag om goed getraind aan onze tour door Andalusië te beginnen.

We gaan een tocht maken en tevens naar een huis fietsen dat Inge wil zien. Ze heeft al een waarschuwing van de makelaar gehad, "het ligt hoog!"

En inderdaad het lag heel hoog, een forse klim. Huis was leuk maar wel hoog, en eenzaam gelegen.

Wel prachtig hoor zo hoog:

Op de topBergen bij Forna

Uitzicht boven op de berg
Leuke terugweg gepland😱, het afdalen was erg heftig, we gingen zowat verticaal naar beneden!

Na een heerlijke lunch in Oliva weer terug naar huis. Zo dat was een flinke tocht voor de eerste dag.💪🏼

Stop voor een lunch

Inge:

Jippie, ik ben weer in Spanje aangekomen. Heerlijk bij Marion. Als ik bij haar ben beschik ik over een eigen slaapkamer en badkamer, wat een luxe he. Mijn fietskleding ligt in de kast alsof ik er woon:-)
TJa dat huisje.....dat lag iets teveel afgelegen. Dus dat wordt hem niet. Wel een prachtige omgeving en uitzicht.
Boven op de berg een filmpje gemaakt, deze is te zien bij video's.
Koffie gedronken met wat lokale boeren hihi en geluncht in Oliva.

Het grote genieten is weer begonnen op mijn eerste dag in Spanje.