63 km Stuwmeer

4 december 2021 - Valencia, Spanje

Marion:

Vandaag gaan we er tegen aan, 63 km. We gaan naar een stuwmeer bij Bellus.

Route stuwmeer

Even pauzeren samen met onze matties

Aan de bierDrankje

Wat een prachtige route is dit. We genieten enorm, wel flink wat tegenwind, gelukkig op de heenweg.

Tussen de sinaasappelgaardenStuwmeerStuwmeer

Inge:
Wat een prachtige route, genoten en vreselijk gelachen. In een dorp kwamen we een groep fietser op leeftijd tegen. Zij zaten aan een tafel achter ons aan de bier. Wij noemde hen "onze matties". Strakke pakjes met een buikje haha. Nu zijn wij ook op leeftijd maar wij zagen er strak uit vergeleken bij onze matties hihi.
Onderweg wilden we nog ergens gaan lunchen maar in ieder dorp waren de restaurants gesloten (Corona? geen idee) gelukkig vonden we een bakkerij waar we een broodje kochten en op het dorpsplein hebben opgegeten. We kwamen tot de conclusie dat we toch bij iedere tocht eten bij ons moeten hebben, zeker straks in Andalusië. Kijk we leren iedere keer weer!

Komoot app
Soms loopt de route anders dan we in Komoot hebben ingesteld. Soms lopen wegen dood of is het niet te fietsen door teveel stenen/rotsen. Komoot is onze route-app die we voor alle routes gaan gebruiken in Andalusië. De route door Andalusië is een bestaande route, hopen dat we met die routes geen obstakels tegen komen, want dat is wel een beetje irritant. Maar goed....de dag sloten we tevreden af. met een ......tuurlijk een wijntje!