30 km Gandia strand

2 december 2021 - Valencia, Spanje

Marion:
Heen en weer naar Gandia, minder lange toer vandaag, we moeten aan onze billen blijven denken. Ongeveer 30 km.

Gandia

Heerlijke dag vandaag, zon schijnt. Op een terrasje aan de haven in Gandia geluncht. De terugweg was prachtig, wel met af en toe een kleine beklimming.

Voor het huis van Marion

Inge:

De bibs was tot rust gekomen en we hebben een heerlijke tocht gemaakt. Het huis van  Marion ligt boven op een heuvel, de laatste paar minuten is het 22% omhoog en dat is behoorlijk stijl, zeker als je al een dagje fietsen erop hebt zitten. Maar ons wijntje staat klaar na een dagje ploeteren.

Is fietsen leuk?
Als je vorig jaar had gevraagd "ga je mee 1300 km fietsen door Andalusië", had ik je uitgelachen. Soms zag ik wel eens van die fanatiekelingen zwoegen en dan dacht ik "waarom?" maar na de aanstekelijke verhalen van Marion werd ik enthousiast en kocht na lang zoeken een Cube Kathmandu in Nederland. En dat fietsen op deze fiets maakt het allemaal wel een stuk leuker ;-)

Inmiddels ben ik verzot op de fietstochten, we fietsen door prachtige gebieden in het oosten van Spanje, provincie Valentia, prachtig,