We gaan beginnen! Onze eerste voorbereidende tocht

30 november 2021 - Valencia, Spanje

30 november 2021

Marion:

Inge komt vanuit Benitachell op de fiets naar mij, zodat we samen alvast wat toertjes kunnen maken om vooral de billen😳te laten wennen.

Ik fiets haar tegemoet en zal haar in Deveses treffen.

We kwamen tegelijk aan, wat een perfecte timing, goed begin van ons avontuur. Eerst maar lunchen.

Olivia

Club Nautico De Oliva.

Inge:
Deze tocht was achteraf gezien een beetje pittig. Het was mijn eerste tocht op mijn fiets, die met de vrachtwagen naar Spanje was vervoerd, en om naar Marion haar huis te fietsen was 62 km. Ik kan je vertellen, mocht je geen fietser zijn, dan is 62 km een lange zit voor de bibs en zoals ze in de Luizenmoeder zeggen "de voorbibs".

Een prachtige tocht door de sinaasappelgaarden, de zon scheen en wat genoot ik van deze tocht. Na de lunch samen naar Marion dr huis gefietst. Na een douche genoten van een welverdiend wijntje.

Proost....op onze volgende tocht maar wel even een dagje pauze om alles bij te laten komen :-)