Drukke route naar La Mata

19 april 2022 - Torrevieja, Spanje

Met zonnig weer en 54 km in het vooruitzicht genoten we van ons ontbijt om daarna op onze fietsen te springen. De eerste paar kilometers gaan altijd moeizaam, de benen gaan zwaar, hoge hartslag en een snotter neus. Gelukkig wordt dat allemaal beter als het lijf is opgewarmd en we in een ritme komen. Mijn lijf protesteerde iets meer dan Marion d’r lijf maar na de koffiestop zaten we er weer goed in en genoten we weer volop van onze fietstocht. Er wordt volop geoogst, op de foto zijn ze met man en macht bleekselderij aan het binnen halen.

Oogsten

Na een uurtje of twee fietsen reden we de provincie Alicante in en we merkten dat we op de terugweg waren. De wegen werden drukker, auto’s raasden voorbij, Mac Donalds, Burger King en KFC langs de weg. De route was minder leuk want we hadden onze aandacht nodig om op de weg en het verkeer te letten. Er was helaas geen alternatieve route. Er waren wel overal waarschuwingsborden: 1,5 m tussen 🚗 en 🚴. Maar het blijft opletten, minder leuk dus.

Afstand

Aangekomen in La Mata bij ons mooie Hostel Alba, gelegen aan het strand, hebben we onze spullen uitgepakt en zijn we gaan genieten op de boulevard van ons eten, drinken en muziek (zie video).

Wijntje

En Marion nam ……een toetje🤗

Ijsje😱

Vanavond een rustige avond en we hopen dat we heerlijk slapen want het bed in ons andere hotel was erg hard en dat slaapt niet echt lekker ontspannen. 🤓

Hostel Alba

Hostel Alba

1. Frans:
    19 april 2022
    Leuke dag weer dus en een mooi verslag ..!😎😏😘
  2. Paco:
    19 april 2022
    Hahaha, dát zijn de lekkere toetjes waar Je wel van houdt😋🤗 en ik zie tassen in de verkoop, jammer dat jullie geen ruimte hebben🤣
    Nou, nog eventjes👍
  3. Marga Spiering:
    Lekker toetje...wel verdiend!
  4. Michael:
    19 april 2022
    Met gevaar voor eigen leven ook deze route getrotseerd. Inmiddels ervaren fietsers van alle markten thuis.
  5. Patty:
    20 april 2022
    Mc Donalds, Burgerking enz.......... ik weet wel wie daar heel blij van wordt.