Op ons gemak

9 april 2022 - Adra, Spanje

Deze nieuwe mooie dag is begonnen met een nieuw doel: rustiger fietsen want wij fietsen soms als gekken en onze benen willen gewoon minder druk, dus het tempo gaat omlaag, punt.
Dat is zeer prettig voor onze beentjes maar ons ego lijdt er wel onder, we werden nl ingehaald door drie mannen (60+) op een racefiets (zonder ondersteuning🤓) en dasnieleuk! Wat wel weer heel leuk is is dat alle fietsers in Spanje hetzelfde hebben als motorrijders in Nederland, je groet elkaar 👋 en zo ook deze drie mannen die we vaker tegen kwamen, want heuvel op gingen wij weer sneller , wij weer blij, heuvel af haalden onze matties ons weer in met een gulle lach en commentaar😂.

Flink geklommen

We hebben weer prachten plekjes bezocht maar wat in deze streek wel veel te zien is zijn de vele kassen overdekt met plastic. een minder mooi gezicht.

El Mar plastic

Rond 3 uur aangekomen in ons huis wat we voor 2 dagen gehuurd hebben. Iets anders dan in de beschrijving 🤨. Het bubbelbad is een plastic hottube die vies is, supermarkt is nergens te bekennen, huis ligt aan het strand = huis ligt aan een vuilcontainer en de buren hebben een hond die teveel blaft. Maar we keren deze negativiteit om, iets verder op ligt een restaurant “centro  social guainos bajos” wat eigenlijk meer een buurthuis is MAAR waar we heerlijk hebben gegeten en van de gasten die daar zaten kregen we alsmaar wijn aangeboden 🍷🍷🍷🍷 en als toetje kregen we een ijstaart aangeboden. Hoi calorieën, daar zijn jullie weer, vandaag voor niks gefietst😖😉.

Te veel wijnIjsgebak

Ter info: Gisteren hebben wij Andalusië verlaten voor de provincie Granada.
Casa Playa De Guainos

Casa Playa De Guainos

1. Frans:
    WAt is er (sinds morgen) mis met mannen van 60+ ?😡
  2. Paco:
    9 april 2022
    Het blijft natuurlijk vakantie en geen wedstrijd🤪 dus lekker rustig aan en genieten. Ziet er goed uit👍👏💋
  3. Inge:
    9 april 2022
    Niks mis mee Frans, woest aantrekkelijk zelfs 😂😉. Fijne 60ste verjaardag morgen😍🎂
  4. Paco & Pip:
    10 april 2022
    Het is inderdaad geen wedstrijd. Zo kan je er ook meer van genieten.

PS: Vaak zijn die kassen illegale wietplantages, door het plastic kan je niet zien wat ze eronder verbouwen.
  5. Marion Mennes:
    10 april 2022
    Oke, ja ik had al gehoord dat de onderwereld hier een vinger in de pap heeft.
  6. Paco & Pip:
    10 april 2022
    Haha nee joh, geen idee wat dat is.
  7. Joep:
    10 april 2022
    Ik had een lees achterstand maar nu heb ik alle verhalen gelezen en ben weer bij. Jullie maken een prachtige tocht. Letterlijk en figuurlijk ups en downs maar dat hoort er bij. Veel plezier en doe voorzichtig.
  8. Frans Wouters:
    11 april 2022
    Genieten maar dames, voordat je 't weet is het alweer voorbij....
  9. Marga Spiering:
    11 april 2022
    Omdat de mails in de spam zaten heb ik nu pas ff bijgelezen. Een pittige reis dames, maar het gaat jullie goed af. Top zeg! Heel leuk om te lezen en de foto's te bekijken. xxx
  10. Julia Wouters:
    13 april 2022