Arme beentjes

8 april 2022 - Salobreña, Spanje

Onze achtste fietsdag alweer en we gaan dat merken. Onze spieren verzuren sneller waardoor het fietsen moeilijker gaat dan in het begin. Gelukkig niet meer dan verzuurde beentjes en geen blessures tot nu toe. Ook de fietsen doen het goed, we controleren ook iedere keer onze bandenspanning, smeren de ketting en kijken of alle schroeven nog op hun plek zitten, check!

Bergggg op

Het weer is fantastisch maar ook hiermee moeten we oppassen want we verbranden snel met die zeewind. En als je denk dat fietsen langs de kust makkelijker fietsen is dan door de bergen, dan zullen wij dit even gelijk de wereld uit helpen, ER ZIJN ZEKER WEL BERGEN!!!!!, dus we hebben weer aardig geklommen. Phhh arme beentjes 🦵🦵🥴.

Prachtig uitzichtOp de top

Onderweg weer mooie foto’s gemaakt.

Kasteel

Aangekomen in het stadje/ hotel een douche genomen, ingesmeerd, geluncht en daarna rusten, want daar zijn we toch iedere keer aan toe na de lunch 🤔😑. Nou echt rusten daar hebben we geen tijd voor want er moet nog een slaapplaats voor de volgende dag geregeld worden en een verhaal geschreven worden voor ons blog. Daarna gaan we met onze beentje omhoog liggen, welverdiend.

Pension Mari Carmen

Pension Mari Carmen

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Frans:
    8 april 2022
    Och harm ouwe besjes, houdt vol ! De spierpijn zal weggaan en jullie worden iedere dag sterker . Wel trots dat jullie zo goed gaan 💪😎😘
  2. Ingrid Hest:
    8 april 2022
    Prachtige foto's! Acht dagen onderweg alweer. Goed hoor !!
  3. Ria Hendriksen:
    8 april 2022
    Niet leuk deze twee vrouwen oude besjes te noemen Frans brrrrr
  4. Marion en Sijmen:
    8 april 2022
    Wat fijn dat het zulk lekker weer is ☀️!
    Sterkte met de spierpijn, je moet er wat voor over hebben 💪🏼👍
  5. Sandra:
    9 april 2022
    Ik heb geen verstand van spierpijn en kan dus niet zeggen of het snel beter gaat met de spierpijn of wat je eraan kunt doen.
    1 ding weet ik wel en dat is dat ik bewondering heb voor hetgeen jullie nu aan het doen zijn.
    Echt een belevenis en de foto’s bewijzen steeds weer dat jullie zoveel moois zien.
    Ga ervoor om nog veel meer van dat moois te zien!
    Succes en veel plezier!
  6. Michael:
    9 april 2022
    Geen zadelpijn, dat scheelt alles! Geniet maar lekker verder in de deze mooie omgeving!
  7. Paco & Pip:
    9 april 2022
    Goed om te lezen dat jullie de zon aan het opzoeken zijn.
  8. Joke Hellendoorn:
    9 april 2022
    Een droom die uitkomt. Fietsen in de bergen door een mooi landschap. Petje af Marion en vriendin, jullie doen het maar. Af en toe een rustpauze inlassen is natuurlijk uitstekend. Beentjes zijn heel belangrijk, daar moet je zuinig op zijn.
  9. Julia Wouters:
    13 april 2022