Transformatie

7 april 2022 - Torre del Mar, Spanje

De zevende fietsdag was een dag vol verandering. Een tocht van 48 km bracht ons bij een zonovergoten Torre del Mar aan de Middellandse Zee.

Torre del Mar

Eerst nog wat fikse bergen beklommen voordat we de olijfgaarden, loofbomen en roofvogels inruilden voor zand, avocado plantages, palmbomen en groene parkieten. Wat een verandering van omgeving in slechts 48 km.

SchapenAvocado plantagesDeur naar de Middellandse Zee

Onderweg nog een lekker kopje koffie met verse jus d’orange gedronken in een oud café waar van alles te koop was.

Koffie cafeCafe

Eenmaal aangekomen in ons hotel aan het strand hebben we onze thermokleding verwisseld voor een hemdje, korte broek en slippers en hebben we de rest van de middag aan het strand geluncht. Verse zeebaars van de gril en tomaten in knoflookolie, wat een feestje van een maaltijd. Video toegevoegd.

Verse vis van de grill

Morgen fietsen we langs de kust naar onze volgende bestemming.

Hotel Miraya Beach

Hotel Mirayabeach

1. Frans:
    7 april 2022
    Leuk idee dames en zeebaars eten is zowiezo altijd een strak plan 😝😝
  2. Paco:
    7 april 2022
    Dat ziet er gezond uit. Wel een verschil inderdaad, geniet er maar lekker van. Ik zeg proost🍷🍷🍷🤣
  3. Marion Mennes:
    🥂Doen we.
  4. Margret:
    Hallo mooi hoor
  5. Margret:
    7 april 2022
    Ziet er heerlijk uit en respect hoor op je fiets over de bergen mooie tocht🤗
  6. Marion Mennes:
    8 april 2022
    Valt idd soms niet mee maar gelukkig mag je ook altijd weer naar beneden roetsen. 😎
  7. Henriette:
    Goeie keus om route om te gooien. Wat mooi! Geniet🤗☀️🚴🏼‍♀️🍹
  8. Emelie Mennes:
    7 april 2022
    Mooie foto’s hoor. Krijgen we nog een foto van het hotel aan zee ? Fiets ze morgen😎
  9. Marion Mennes:
    8 april 2022
    Helaas geen foto gemaakt van het hotel. 😕Dank je
  10. Michael:
    7 april 2022
    De juiste richting op gefietst, mooi hoor! 🌞
  11. Marion Mennes:
    😂😂😂
  12. Julia Wouters:
    8 april 2022
    Wauw, zo jaloers op die blauwe lucht !!! Kusjes!