Zakken naar het zuiden

6 april 2022 - Alhama de Granada, Spanje

Vandaag hebben we 64 km gefietst door heuvels en bergen wederom vol olijfbomen. En wat je allemaal wel niet tegenkom 😲

Giraffen

Het weer was bewolkt en af en toe miezerige regen, vooral boven op de bergen. We zijn weer gestegen naar 1150 m hoogte.

Na het beklimmen van deze berg fietsten we naar beneden waar we aankwamen bij een prachtig stuwmeer en bergkloven, prachtig!

StuwmeerKloof stuwmeer

Aangekomen in Alhama de Granada hebben we heerlijk geluncht.

Vissoep

Onder het genot van een 🍷, kwamen we op het idee 💡om onze fietsroute te wijzigen. Bij onze geplande route, waar we nachten aan hebben gepuzzeld 🧩, zouden wij de laatste dagen dezelfde route fietsen en dan vonden wij ineens niet meer zo’n goed plan… dus in plaats van verder landinwaarts te fietsen, gaan we morgen richting de zee🏖 fietsen en gaan we langs de kustlijn terug richting Valencia. Ook wel fijn voor Frans (Paco) want die hoeft ons dan niet meer op te halen, dat scheelt  toch weer 3 uur heen en 3 uur terug rijden voor hem🚗😅.
Op de hotelkamer hebben we de route opnieuw uitgewerkt. De nieuwe route ziet er helemaal leuk uit, zo gaan we Cartagena bezoeken, een prachtige oude stad. Duiken we af en toe de zee in🏊‍♂️, zin in. En blijven we een paar dagen in het natuurpark Del Cabo de Nijar!  Dit zijn een paar highlights van onze nieuwe route 🚴‍♀️🤸‍♂️🚶‍♀️🏄‍♀️
Hostel Ana

Hostel Ana

1. Paco:
    6 april 2022
    Het is pas een goed plan, als het gewijzigd kan worden👍
    Prima want Cartegena ed zijn ook prachtige plekken, dus geniet ervan en zo komen jullie ook wat meer dan wielrennerbruin terug🤣🤣🤣
  2. Els:
    Mooi!!!
  3. Ria Hendriksen:
    6 april 2022
    Goeie plannen hoor ! Blijf flexibel !
  4. Barry en Fred:
    6 april 2022
    Zeker goed plan. Laat Paco de sup brengen.
  5. Marion en Sijmen:
    Wat een goed idee dames, succes ! 😃
  6. Tineke en Dick:
    6 april 2022
    Wederom prachtige foto’s en een bijpassend verhaal. Bedankt voor het meenemen van ons. Jullie doen het fantastisch 🤩
  7. Julia Wouters:
    Mooie foto’s !!🥰
  8. Joke Hellendoorn:
    7 april 2022
    Heel leuk om jullie reis te mogen volgen. Spanje is toch wel erg mooi. Jammer dat het weer jullie enigszins tegenzit. Maar niettemin hebben jullie veel plezier.
  9. Marion Mennes:
    8 april 2022
    De zon is weer terug Joke, een stuk fijner fietsen. 😎☀️☀️☀️
  10. Janny Eichhorn:
    7 april 2022
    Zo te lezen, is het genieten daar, ondanks wat regen. Mooie plaatjes. Lekker volhouden, meiden. 😎👌
  11. Marion Mennes:
    8 april 2022
    Gaan we zeker doen. 😎👍🏼
  12. Margret Steenbakker:
    7 april 2022
    Wat een mooie reis hebben jullie. Leuke verhalen en mooie foto’s!