De laatste voorbereidingen

30 maart 2022 - Rótova, Spanje

Eergisteren ben ik weer aangekomen bij Marion en Frans, gezellig, het nu wel dichtbij komen. Het was wat laat in de middag dus geen tijd meer om te fietsen maar gelukkig wel tijd voor een wijntje. Ik zeg maar zo, een goed begin is het halve werk .

De volgende ochtend op de fiets gesprongen naar Gandia. Daar aangekomen na een uurtje fietsen hebben we wat gewinkeld en de laatste spullen gekocht zoals lippenbalsem en billencreme. Kleding kopen vonden we niet nodig want tja ons doel is ook wat kilo’s afvallen tijdens deze onderneming en we hadden gedacht dat als we terug zijn van onze reis we wellicht 2 maatjes kleiner kunnen passen, dus dan is nu kleding kopen zinloos. Misschien zelfs wel drie maten kleiner. Met die hoop fietsen we weer een uur terug naar huis. ‘S avonds geen wijn gedronken want we moeten wel ergens beginnen.

Vandaag de tassen gepakt, check. Fietsen nagekeken, check. En de fietsen in de aanhanger gezet. Daarna nog even, onder het genot van een klein wijntje, een hapje buiten de deur gegeten in Oliva. Morgenochtend om 9.00 uur brengt Frans ons naar ons startpunt in Andalusië, wat nog 3 uur rijden is vanaf Ròtova.
we zijn er klaar voor!

Fietsen zijn er klaar voorLaatste proost

1. Frans:
  4. Marion en Sijmen:
    Zet m op ladies 👊🏼
  5. Azucena:
    30 maart 2022
    Leuk om te volgen, sterkte Azucena
  6. Emmy:
    30 maart 2022
    Super! Heel veel plezier en succes!
  7. Patricia & Paul:
    Gaaf ladies!! Zet ‘m op 🚴‍♀️🚴🏻
  8. Tineke en Dick:
    30 maart 2022
    Jullie zijn er klaar voor 🥊, wij zijn reuze blij dat we het langs deze weg ook een beetje meemaken. Succes en geniet dames !
  9. Julia Wouters:
    31 maart 2022
    Super leuk, succes met de eerste dag vandaag🤗
  10. Joep:
    31 maart 2022
    Veel plezier, de kilo's vliegen er vast vanaf. 😉
  11. Els:
    Succes!!!