Kop is eraf!

31 maart 2022 - Puente de Génave, Spanje

Netjes om 9 uur vertrokken naar ons startpunt Villapalacios waar we om 12 uur arriveerden.

We gaan beginnen!

Nadat we een kleine lunch hadden genomen vertrokken we bepakt en bezakt, helaas in wat onstuimig weer (zon, regen/hagel, onweer,) richting ons hotel Don Juan die 32 km verderop lag. Na een klein uurtje gefietst te hebben zag ik een dorpje met veel stoplichten, wat ik al eerder had gezien, vreemd want dat zou in principe niet kunnen, toch?! Volgens Marion waren er vast wel meer dorpjes met stoplichten dus fietsten we door. Kort daarop begon het te regenen en gingen we schuilen in een lege schuur. Tijd om wat te drinken, want we waren al een uurtje op weg. Marion checkte nog even de route en…..je kunt het wel raden, we reden de verkeerde kant op, het dorpje met stoplichten hadden we idd al eerder gezien, in de auto met Frans op weg naar ons startpunt 🙈. Gelukkig was het landschap prachtig en genoten we van onze fietstocht. Eind van de middag kwamen we in het gezellige hotel aan en genoten we van een warme douche en een heerlijke maaltijd, met een klein beetje alcohol.😉

50 km gefietst 👌
1400 kcal verbrand👍
Beetje alcohol 👏👏

Wat hebben we geleerd? Eerst de route checken voordat we beginnen!!!

Een geslaagde eerste fietsdag, de kop is eraf!

Prachtig landschap
video’s toegevoegd

Hotel Don Juan

Hotel Don Juan

1. Paco:
    Goed hoor👍.
    Ik ben door een hagelbui heen ook weer thuis en de aanhanger staat weer in de garage.
    Succes morgen💪
  2. Frans:
    31 maart 2022
    Strak verhaal dames, mijn advies : minder drinken en beter voorbereiden ..😏💪😘
  3. Inge:
    Dank je Frans, advies nemen we aan 🤥
  4. Marion Mennes:
    31 maart 2022
    Frans we hebben niets op, straks bij het diner pas.
  5. Els:
    Knapperds!
  6. Michael:
    Succes! Ik sluit me aan bij Frans😉
  7. Julia Wouters:
    💪🏻😂
  8. Loïs, Jermain, Jhené:
    1 april 2022
    Goed bezig!! (Een beetje alcohol hahaha)
  9. Paco & Pip:
    Heel leuk!
  10. Karin Wouters:
    1 april 2022
    Veel plezier!! Denk aan de zeem
    In je broek 😅
  11. Marion Mennes:
    Eerste wat we ‘s ochtends aandoen 😂
  12. Patty:
    3 april 2022
    Mooi de eerste kilometers hebben jullie al weer erop zitten! Veel pleziertjes girls!