Tweede fietsdag

1 april 2022 - Coto Ríos, Spanje

Vandaag ging de fietsroute van Villapalacios naar ons hotel Mirasierra bij Coto Rios.

59 km gefietst door de bergen, langs de watervallen en het prachtige stuwmeer Tranco de Beas.

Prachtig landschap Stuwmeer

Waterval

Aan de rand van het stuwmeer hebben we lekker gepicknickt.

Lunch bij stuwmeer
Onder het fietsen zagen we verschillende grote roofvogels boven ons hoofd, wat een prachtig gezicht! Buizerds, Gieren, Wouwen of Arends????? Zelfs een hert maar die lag op ons bord, heerlijk!😉

Verbrand: 1500 kcal

Het weer was een beetje zon en regen.
Één a twee wijntjes, dat gaat de goede kant op.

Hotel Mirasierra

Hotel Mirasierra

1. Frans:
    Leuk stukje dames, goeie afstand vandaag 💪 Trots 🥰
  2. Paco:
    1 april 2022
    Zo dan, mooie waterval. Het stuwmeer kan nog wel wat water gebruiken. Flinke afstand vandaag👍.
  3. Ingrid Hest:
    1 april 2022
    Wat een prachtige foto's! Dat belooft wat! En jullie zijn pas net vertrokken !!
  4. Julia Wouters:
    Superrrr leuk !!🔥
  5. Ria Hendriksen:
    1 april 2022
    Mooie afwisselende tocht ! Gied hoor !
  6. Barry en Fred:
    1 april 2022
    Dames, het ziet er mooi uit. Gaat het goed met de ebikes? Ik zie dat jullie sinterklaas hebben ontmoet met een paar zwarte schapen.
  7. Marion Mennes:
  9. Patty:
    Heel mooi!
  10. Joep:
    2 april 2022
    Dat ziet het allemaal prima uit. Ik word er jaloers van.

Geniet maar lekker.
  11. Margret Steenbakker:
    2 april 2022
    Jullie reis is begonnen😀. Ziet er mooi uit op de foto’s. En wat een calorieën verbruik elke dag! Goed bezig hoor👍
  12. Michael:
    2 april 2022
    Mooie route, genieten dames!
  13. Tineke en Dick:
    2 april 2022
    Nu al onder de indruk, zowel van de afstand als de prachtige omgeving. Dit belooft echt wel wat 😉
  14. Joke Hellendoorn:
    2 april 2022
    Heel leuk om je te kunnen volgen. Erg warm is het geloof ik niet, jullie hebben dikke truien aan. Ik hoorde de naam Ronda vallen, ken ik. Een mooie plaats. Ik zie de foto’s wel tegen die tijd.
  15. Sandra:
    2 april 2022
    Wat ziet dat er mooi uit zeg!
    En er zullen vast nog veel meer mooie verhalen en foto’s komen!

Veel succes en plezier weer verder!
  16. Joke Hellendoorn:
    2 april 2022
    Het is net zo koud als bij mij in Den Haag. Maar dat is voor jullie geen belemmering. Jullie genieten volop. Op naar de 3e dag.