Op naar de top!

2 april 2022 - Peal de Becerro, Spanje

Vanochtend vertrokken met 1 graad op de thermometer, ijskoude vingers.

Laaghangende bewolking 1 graad

Wel weer een prachtig gezicht de wolken in de bergen. Het wordt een pittige klim, we moeten  fietsen naar een hoogte van 1240 meter.

Gelukkig wordt het steeds mooier weer en als we onze eerste stop hebben schijnt de zon volop. We stoppen bij een prachtige waterval.

Koffie bij de waterval Nu we een bakje koffie hebben gedronken en een energie reep gegeten, begint het klimmen. Pittig, maar goed te doen. We zien de hoogtemeter langzaam oplopen.💪🏼💪🏼💪🏼

We zijn aan de top Geweldig wat een uitzicht, in de verte zien we besneeuwde bergtoppen. Video toegevoegd.

Besneeuwde bergtoppen
Hierna de afdaling, dat gaat vanzelf.
Een hapje eten in een klein dorpje en onze fietsen nakijken en schoonmaken.

Even een pauze

Fiets onderhoud
Om een uurtje of vier aangekomen in Pael de Beccero waar we op een terrasje heerlijk in de zon hebben genoten van een glaasje witte wijn. Video.

Ons fietsschema hebben we veranderd, eigenlijk zouden we morgen een rustdag hebben maar we voelen ons goed en fietsen nog twee dagen door, hopelijk krijgen we er geen spijt van….

Morgen op zoek naar ontbijt en zelf het hotel afsluiten want voor de eigenaar is het Domingo😉

Verbrand: veel vet en ons gezicht!

Tot nu toe 1 wijntje, maar we gaan nog uit want het is zaterdag.

Weer: 12 graden, volop zon.

Hotel Al Andalus

Pension Mari Carmen

1. Natascha:
    Fantastisch zeg! Toppertjes!
  2. Emelie Mennes:
    Inge en Marion,
    Fijn dat het weer en jullie gesteldheid zo goed is, dat jullie nog niet aan een rustdag toe zijn 👍. Hopelijk morgen niet brak na het uitgaan vanavond .🤣. Geniet ze en 🚴‍♀️ ze .
  3. Els:
    Mooi! Knap dat jullie doorgaan, succes 😘
  4. Frans:
    2 april 2022
    Goeie dag weer dames, hou vol en ben trots op jullie !!😎💪🥰
  5. Marion en Sijmen:
    3 april 2022
    Wat zijn jullie goed bezig, leuk om te lezen en de foto’s te zien! Groetjes Sijmen en Marion 😘
  6. Michael:
    3 april 2022
    Knap hoor, jullie gaan ook al voor de bolletjes trui!
  7. Rianne:
    3 april 2022
    Heb nu pas alles zitten lezen. Wat ontzettend leuk! Goed bezig dames. Lekker genieten....met op z'n tijd een klein wijntje😁
  8. Patty:
    Ah! Prachtige foto’s!
  9. Tineke en Dick:
    3 april 2022
    Heerlijk dat jullie de uitzichten met ons delen, tezamen met het verslagje. Ik vind jullie ongelofelijk stoer, nu al, maar je hebt nog een stukje te gaan. Blijf vrolijk en gezond. 💋