Goede vrijdag

15 april 2022 - Águilas, Spanje

En dat was het ook…..een goede vrijdag. Wij voelden ons weer tip-top en met veel tegenwind gingen we op pad. We fietsten vooral langs de kunst maar ook door dorpjes en wat grotere steden, wat een afwisselende mooie route.

Schitterende natuur

In Aguilas aangekomen liepen we vast want de weg was afgezet voor de processie van de Paasviering. Zie video. Groot feest op straat en leuk om meegemaakt te hebben.

Processie

Iets buiten Aguilas ligt ons appartement. Alle hotels zaten vol met deze feestdagen, en konden we gisteren alleen een appartement huren. We hebben gelijk voor de aankomende dagen ook maar geboekt tot aan Cartagena, voordat er nergens meer plek was.

Zwembad

Het appartement is netjes en heeft een keuken, dus is Marion zelf de keuken in geschoten, nadat wij eerst boodschappen hadden gehaald, en heeft ze een heerlijke pittige spaghetti met garnalen gemaakt. Nu is het tijd om lekker spelletjes te spelen en te lezen.

Marion in de keuken
We zitten nu in de regio Murcia.

Apartamentos De Los Collados

3. Els:
    Wat mooi daar, zeg! Prachtige tocht, veel plezier 😘
  4. Emmy:
    16 april 2022
    Is mooi om te zien hé die processie optochten. Wat een super leuke reis maken jullie! Veel plezier nog!
  5. Joke Hellendoorn:
    16 april 2022
    Wel bijzonder, nou ja niet helemaal natuurlijk op goede vrijdag, een processie mee te maken. Jullie maken wel schitterende fietstochten. Wel een heel verschil met het vlakke landschap in Nederland. Ik geniet gewoon mee met jullie. Spanje is toch wel erg mooi.
  6. Ingrid Hest:
    16 april 2022
    Klinkt goed zeg !! En wat een enorm stellage met Maria bij die processie!! Mooie reis!!
  7. Emelie Mennes:
    16 april 2022
    Kokkerel ze in jullie appartement ook wel weer eens leuk toch ?
    Goed van jullie dat je bijna elke dag een stukje schrijft en foto’s en video’s plaatst . Groetjes en fiets voorzichtig .🎉🚴‍♀️🙋‍♀️
  8. Michael:
    17 april 2022
    Een goede vrijdag, dan ook maar een fijne Pasen! Lekker allemaal daar.