Het was zo’n dag van….

14 april 2022 - Mojácar, Spanje

15 dagen zijn we onderweg en vandaag was onze rustdag in Mojocar. Een zeer toeristisch plaatsje aan de kust. Het weer was bewolkt en niet alleen het weer. Gisterenavond hebben we bij een beach club wat kleine hapjes gegeten en wat te veel glaasjes wijn  gedronken. In ons hoofd is het vandaag dan ook zwaar bewolkt en mistig.

Time out

We hebben niet veel gedaan, alleen even op het strand en aan het zwembad gelegen als dode vogeltjes en tussen de middag gaan eten bij een Indiër, Marion een pittige Madras curry en ik een curry Korma en het smaakte ons goed. Zwaar vermoeid na het eten weer ons bed ingedoken, het was tenslotte al siësta tijd.

s Avonds een boodschap gedaan en ons avondeten gekocht, yoghurt, fruit en een stukje chocolade 🤫🤗. Straks nog een douche nemen en weer vroeg ons bed in, dan zijn we morgen fit om verder langs de kust naar boven te fietsen richting Aguilas. 50 km staat er op ons programma.

Uitzicht vanuit onze kamer.

Uitzicht hotel

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Frans:
    Lekker dagje hoor 😏
  2. Paco:
    14 april 2022
    Een bitter kas dan ben je zo weer de oude🤣🤣🍷
    Wel heerlijk relaxed genieten, het blijft natuurlijk vakantie. De regen hier is opgehouden, 8cm gevallen. En het zonnetje komt er weer aan🌞👍
  3. Patty:
    14 april 2022
    Lekker chill katerdagje girls maarrrrr kom op hé morgen gaan jullie weer als een malle op de trappers. Veel succes!
  4. Giovanna Wouters:
    Gezellig en genieten!
    Succes morgen 🥰
  5. Tineke en Dick:
    15 april 2022
    Ik teken voor zo’n uitzicht aan het zwembad, hoewel jullie de afgelopen tijd mooiere plaatjes hebben laten zien. Maar begrijpelijk, even lekker lummelen. Morgen kunnen de beentjes er weer tegenaan. Geniet en succes 🍀 morgen. 😘
  6. Marion Mennes:
    15 april 2022